Zakelijke dienstverlening

Administratiekantoor SV Administratie is sinds 2007 gevestigd aan de Middenweg 506 in Heerhugowaard. Als professioneel administratiekantoor verzorgen wij graag uw administratie. Wij verwerken uw administratie, stellen uw belastingaangiftes op, doen de loonadministratie en stellen uw jaarrekening op.

Wilt u meer informatie of een offerte?

Administratiekantoor voor het MKB

Bij SV Administratie in Heerhugowaard zijn zakelijke klanten uit het bedrijfsleven en het midden- en kleinbedrijf aan het juiste adres voor een helder advies en allerlei administratieve diensten. Een goede financiële administratie is van levensbelang voor een ondernemer. Van hieruit kunnen belangrijke beslissingen worden genomen. Een actuele administratie geeft inzicht in de laatste ontwikkelingen in een bedrijf. Een ondernemer heeft als hoofd bezigheid ondernemen. Hierdoor wordt veelal gekozen om administratieve handelingen uit te besteden aan een derde partij. SV Administratie kan u alle zorgen uit handen nemen met een persoonlijke en adequate aanpak. Voor een optimale dienstverlening zijn wij aangesloten bij de brancheorganisatie Fiscount, wat u de garantie geeft dat u met een deskundige en betrouwbare partner in dienstverlening te maken heeft.

Gemakkelijk en eenvoudig zaken doen

Duidelijk en helder bedrijfsadvies

Bij ons kunt u ook terecht voor een professioneel bedrijfsadvies. Of het nu gaat om vragen over het arbeidsrecht, veranderingen binnen een organisatie of het inslaan van een nieuwe strategie binnen een bedrijf of organisatie. Wij kunnen u hierin goed begeleiden, zodat alles weer op rolletjes loopt.

In onze adviezen en acties zijn wij altijd duidelijk en doelgericht. Wij nemen de leiding als bedrijfsadviseur, waarmee wij u ontzorgen. Na een zorgvuldige planning bepalen wij voor u hoe de ingeslagen weg het beste gevoerd kan worden, met welke middelen en menskracht.

Door ons sterk analytisch vermogen kunnen wij al snel doordringen tot de kern van de zaak. Hierna brengen wij verslag uit en adviseren over welke oplossingen voor u de meest optimale zijn. Om ons goed te verdiepen in de materie gaan wij met u in gesprek en bestuderen de situatie op locatie.

Een duidelijk advies over relevante investeringen en fiscale aangelegenheden kunnen uw bedrijfsvoering aanzienlijk versterken. Deze adviezen maken ook deel uit van het dienstenpakket wat wij aanbieden.

Factoren die in de weg staan om de veranderingen door te voeren, worden zorgvuldig in kaart gebracht en wij buigen deze om in een positieve situatie. Hiermee bereiken wij een klimaat, waarbinnen goede resultaten neergezet kunnen worden.

Ons effectieve (online) boekhoudsysteem

Een duidelijke communicatie wordt ook bereikt, doordat wij gebruikmaken van een online boekhoudsysteem. Wij hebben gekozen voor het veelzijdige systeem SnelStart. Hierin kunt u zelf de gegevens invoeren van uw onderneming. Welke gegevens u met ons wilt en kunt delen wordt bepaald door de aanschaf van passende modules, helemaal afgestemd op uw wensen. Doordat u de gegevens met ons deelt kunnen wij snel antwoord geven op vragen. Ook kunnen wij de door u aangegeven zaken aanvullen of corrigeren en kunnen de volledige administratie voor u verzorgen.

Verder werken we nu via Snelstart met een app. Zo kan men een foto maken van een bon en deze doorsturen naar het boekhoud programma. Wij kunnen de bon verwerken en u hoeft geen bonnetjes meer te bewaren.

In de praktijk is online boekhouden een zeer effectieve manier gebleken om uw administratie te verzorgen, waarbij u zelf altijd inzicht houdt in uw eigen aangelegenheden. Alle bijkomende werkzaamheden, zoals het maken van back-ups worden door ons ook verzorgd. Bent u als ondernemer dus op zoek naar een ervaren partner, die u goed kan adviseren en uw administratie tot in de puntjes kan verzorgen? Dan bent u bij ons aan het goede adres.

Bij ons kunt u rekenen op een planmatige en persoonlijke benadering van uw wensen en behoeften.

Inzicht in de vele mogelijkheden die SV Administratie u biedt

Om u inzicht te geven in de vele mogelijkheden die wie u kunnen bieden, is een eerste kennismakingsgesprek van maximaal 30 minuten altijd volkomen vrijblijvend en kosteloos. Tijdens dit oriënterende gesprek inventariseren wij uw situatie en stellen samen met u een overzicht op van uw behoeften. Mocht u dit overdag niet uitkomen, dan zijn wij hierin zeer flexibel. Wij kunnen u ook in de avonduren van dienst zijn.

Wij hechten zeer aan een transparante dienstverlening. Daarom houden wij u voortdurend op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen op fiscaal gebied, die voor u van belang kunnen zijn. Zes keer per jaar verspreiden wij aan onze relaties een nieuwsbrief.